zzz

ja här sitter jag uppe mitt i natten trots att jag är ledig. :P
somnade så sött klockan halv 12 och trodde att jag skulle få sova hela natten... men när jag vaknade och trodde det var morgon så var klockan halv 2. suuuurt. så halv 3 gick jag upp för att plugga. :)
så nu har jag kladdskrivit första enheten på människan socialt och kulturellt. :) så när jag jobbar imorron natt ska jag skriva rent och skicka in.... flinka flinka flicka. hihi!



nehepp om man skulle göra ett nytt försök till att sova.
henke väcker mig ju hela tiden genom att prata i sömnen och garva i mitt öra så jag vet inte....
och hungrig har jag blivit igen... är det verkligen ok att äta klockan halv 5?

GAAH vad vet jag.

*GRATTIS till jossan och malin som igår fick sig en lägenhet i stockholm. hörde jag skål? ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

klirr klirr i ALLA glasen!!!

2010-02-04 @ 23:12:16
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0