torsdag

flinka flinka jenta. yes. yttligare en uppgift inlämnad plus att jag har en till klar, bara det att den ska renskrivas.
jaaaaaaa fan jag är bra ibland.

ett nytt OS guld. vilket race dom kör skidkillarna. gaaalet vad glad jag blir. får fan tårar i ögonen när jag ser sånt. REN PRESTATION! :)
hejja hejja....
nu är det bara att invänta sveriges hockeymatch!
hejja hejja....

torsdag idag. jag vill spela badminton. men typ alla mina badmintonkillar åker till sälen idag.
är nån hemma och vill kö? :)

åååh vad jag har kommit på att jag vill åka till USA också. jossan lindha hallå!? vi har juh fan gratis boende? torsdag-söndag nån gång typ i maj? vore inte det nå? JAG VILLLLLLL!
tänk er. tänk påt. :)


Kommentarer
Postat av: Lindha

det vore helt underbart älskling. men jag tror att tors till sön är lite kort tid... o när jag väl är i usa så vill jag se så mkt som möjligt iaf både NY o LA :P så tar det ju en dag dit o en dag hem :/ men jag vill absolut dit :D

2010-02-25 @ 19:12:50
Postat av: matilda

men då tar vi en vecka..... :)

2010-02-25 @ 19:35:37
URL: http://matildahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0