torsdag

hoho!

har precis vaknat. jag är trööööötttt.
nu är jag ledig 1, efter att ha jobbat 2 nätter, sen jobbar jag fredag, lördag och söndag. sen ledig 1 natt för att sen jobba 2 nätter. bra det måste vara för kroppen att hatta såhär ;) men vad vet jag.... har juh ingen aning om när man får jobba nästa gång. men till nästa helg blire en helg i göteborg om allt går som jag vill.

och inget pluggande blev det inatt. vad är dettta för en seg kurs. usch trodde omvårdnaden skulle va kul, men det här kommer bli ett rent helvete. på riktigt!
ska ta tag i den på fredag. näää har faktiskt ångest. jag som hade ett sånt flow.

nje äta nått och träna sen.
 
puss


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Vad gör du om 10år?

2010-02-19 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0