torsdag

då var enhet 4 inskickad för granskning.
usch nu är jag trött på denna kurs... vad säger den kulturen om det? och vad säger den andra om det? vilka skillnader ser du? blaj blaj...
som 5 jag sitter och tittar på just nu: omvårdnad, sjukdom och behandling i andra kulturer! jag orkar inte.
ska såklart ha 2 exempel också... och jag har bara lyckats knopa ihop 1. jag sitter liksom fast sen. ZZzzZZZ :P

på jobbet är det lugna gatan just nu... så det är skönt! 3 timmar kvar innan jag ska hoppa i min gosiga säng. :)

ikväll blire till att spöa skiten ur grabbarna på badmintonen :D eller.
sen nattjobb igen. sen är det helg för fröken hult.

lördag lördag lördag! lääääängtar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0