tisdag

dååålig uppdatering I know!

men jag har haft mycket för mig plus att jag faktiskt är sjuk.
idag mår jag typ bra, inget häng i kroppen, bara snorig, men då är det juh som det brukar. bara att fortsätta att vara beroende av nässpray menthol :) typiskt va!

lördagen var asasaskul. jag stannade på dansgolvet till 1 minut innan det stängde. :)
och förfesten i valskog var helt fantastisk. alla tjejer. oooh. <3 mera sånt.

söndag. alla <3 dag.
mmm då hade man en fin sambo som lagade 3 rätters middag och kom hem med blommor och choklad.
ibland då kan han :) love love love!

måndag då var jag i skolan... tränade på att ta blodtryck. gick som en dans.
gick igenom vad som var kvar och vad som var smart att välja, så nu tror ja jag vet vilken väg jag ska gå :)
sen hem till mimmi och jocke och fille för att baka semmelbullarna till kvällens semmelkalas. :) och eftersom vi hade slitit så hårt så fick vi provsmaka en varsinn och det var GOTT! ska bli jätte mysigt ikväll. tror vi är 8 stycken eller nått sånt.

idag är det alltså tisdag!
har haft en KASS natt så jag har typ precis vaknat.
nu blir det mat sen vettifan... mimmi kommer vid 4. då ska vi fixa och dona inför kvällen kalas.

ha de!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hade ni mysigt på semliskvällen?

2010-02-17 @ 10:46:08
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0