onsdag

hej!

usch vad jag är flitig på skolfronten. nu är enhet 3 inskickad för granskning. när denna kurs är klar vilket jag troligtvis blir denna vecka så har jag 3 kurser kvar innan jag faktiskt är klar. och efter denna kurs som är människan socialt och kulturellt så är det dags att välja inriktning. :) har dock inte bestämmt mig än.
sen så ska man juh praktisera också... får se hur mycket som krävs när man validerar upp till undersköterska... en önskan är juh garanterat att få vara med syster rebecca och åka ambulans. :) då lär jag juh få se mycket och verkligen komma ut på fältet och utväcklas mycket. mer än om jag blir tvingad att jobba med det jag redan typ gör. mmm vi får se. denna utbildning flyter på som bara tusan iaf... och målet om att bli klar till sommaren känns som a pice of cake. tror att min nya måluppsättning blir april/maj. :) då har jag gått en undersköterskautbildning på sisådär 6 månader och det är fan inte illa pinkat! ;) och med väldigt bra betyg. hittills har jag bara fått MVG:n och VG:n i slutbetyg på mina kurser.

vad sker idag då?
mimmi och jag ska iaf ner till gymmet och förlänga och bli helårskunder. :)
då dras 250:- varje månad och det känns som man inte kan lägga pengarna på nått bättre än just sin hälsa. bra investerat med andra ord. och jag har gjort ett deal med mig själv att jag SKA köra under sommaren också då jag annars tycker att allt annat är roligare... men vad är 1 timma några gånger i veckan?

jag har iaf kommit fram till att jag inte kommer gå på aerobicen denna termin. jag hatar att behöva åka själv till valskog och jag saknar att ha någon vid min sida att hoppa och studsa med. var är min lindhiiii och mimmsiiiii? :( känns skittråkigt men så får det bli...

( lindha KOM HEM!!!!!!! ) hahahah ;)

puss puss bomullstuss

Kommentarer
Postat av: Lindhiiii

<3<3<3

2010-02-10 @ 07:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0