onsdag

är trött trött trött. vill så gärna hitta på nått skoj innan jobbet idag med jag har en bunt krassliga vänner :(
sååå jag får sysselsätta mig själv! frågan är bara hur och med vad!?

undrar om det är mycket folk på gymmet nu?
när man är själv är det så värde löst när ddet är hundra stycken där.. hmm.
och om man skulle ta en promenad skulle man juh gjort det när solen forfarande stod högt! typiskt!

andra inlämningsuppgiften blev iaf ett VG. nu är jag back on track ;)
inge mer G:n här inte. haha.

om man skulle gå ner och ta tag i disken...
har nämligen gjort hemgjorda piroger. en hel hög så det räcker till 2 måltider till. :)

hör av dig om det händer nå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0