måndag

hej!

seg dag idag asså. vill man gå ut? nä. varför? jo det toksnöar!
inatt blir det jobb igen. sköööööönt. :) kommer nog att må aningens bättre inatt än vad jag gjorde natten som var. brukar väl aldrig vara bakis klockan 9 på kvällen... herre gud. :D

lindha, eftersom jag vet att du läser detta! HUUUUUUR gick första dagen på jobbet? gah galet juh, messa, maila, ring. jag vil veta! :) VAD HADE DU PÅ DIG? gick nu ut på lunch? blaj blaj :) :) :)



inatt ska jag ta tag i sista enheten för den medicinska grundkursen också....
hoppas jag känner mig taggad. vill verkligen ha den klar nu. meeeen jag måste säga att jag har klarat den bättre än vad jag hade trott. man kanske inte är så dum trots allt?

tjejkväll hos josefiiiiiinfin ikväll. hundra år sen. och jobbigare kommer det å bli, för imorron drar hon till stockholm för att invänta sitt nya jobb på onsdag. så när man får träffa den lilla kotten igen vet man juh aldrig!
sen saknar jag elin ocksååååååå, kommer du ikväll? :)
eeeh va fan jag saknar alla mina tjejer. längtar såååå till nästa helg. för då kommer ALLA va? när vi ska fira lindha?!!!!!! <3

hmm.... orkar jag dra till gymmet? eller ska jag ta mig en promenix? eller ska jag dö i soffan?

ha d!

Kommentarer
Postat av: Lindha

hej gumman :) första dagen gick bra men är helt snurrig nu.. såååå mkt information, har en lista med 15 punkter och vi gick typ igenom tre idag! hehe. men det känns inte omöjligt iaf inte det jag har sett än iaf :) och alla verkar jätte söta! ja kände mig lite överklädd med höga klackar, jeans och skjorta, de andra hade typ lågskor, jeans, kofta + linne.. så blir nog nått liknande de imorn :P jag saknar dig!!!! fin du blev i håret pinglan! jag är aaaavis!!!

2010-02-01 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0