måndag

hej hopp

efter en riktig skitnatt så lyckades jag iaf somna vid 6 i morse. sov till lunch... sen började min dag helt enkelt. :)

åkte typ direkt till ica ekängen i e-tuna för att storhandla, och som jag shoppade. nu har vi man så det räcker i flera veckor. ;) eller... iaf 2 veckor. 1500:- gick kalaset på. buuuu.

sen hem för att klä om för ett träningspass med mimmi och sandra.
och en sak är säker: träningsverk i armarna imorron - ja.
men imorron är det bara påt igen. kl 17.

nu ska kag hoppa in i duschen för att sen åka till mimmi och ha "tjejkväll" om man nu kan kalla det för tjejkväll längre... för vart har alla flickor tagit vägen? :( :( :(
men på lördag men på lördag men på lördag ska vi åter igen vara sammlade :D wiihoo. krogen!

tjaoooo

Kommentarer
Postat av: Lindha

Måste jag tillägga att jag LÄNGTAR!!!!!!! :D

2010-02-08 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0