lördag

hej hej!

då var det lördag igen då. skönt!
har faktiskt jobbat dag idag. ett kort pass mellan 7-12. gick ASbra.... majvi fick bossa över mig på gröna sidan och det gjorde vi bra! sa ba swisch! :D haha.

hade med mig träningskläderna till jobbet så direkt efter åkte jag till gymmet. blev 3 km på crossen, styrka mage och rygg, och 2 km på crossen efter. ett bra pass. :)

nu är jag hemma och degar och längtar tills klockan slår 7. för då ska vi ses hos mimmi och jocke för att sedan packa in oss i bilarna för att åka till e-tuna och äta på akropolis. har bokat bord där till halv 8. tror vi är 11 stycken, så det ska bli skitmysigt!

ha det ha det hej hej!
trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0