lördag!

aaajjjjj min hand. jag har skrivkramp. nu är kladden klar för enhet 1. :D
undrar om jag har gjort rätt. undrar om jag har fått med allt. nu är det bara att skriva det på datorn och skicka iväg det på mailen.... sen får man se hur det har gått. men det får bli imorron för nu är jag fan helt slut i huvudet (som vanligt) :P
men jag är iaf väldans nöjd att jag har tragglat mig igenom denna uppgift. omvårdnadens historia. ZZZZZZZzzzz.

idag är det lördag.
kommer vara mobbad hela dagen då henke har en heldag med fotbollslaget. och till råga på allt så ska 2 sova kvar i mitt hus. hehe. tur att man ska jobba... mindre kul om dom lever rövare när jag ska sova efter jobbet. :) haha.

såååå om nån vill hitta på nå skoj imorron är man mer än välkommen att höra av sig! :)

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0