later..

hur lätt är det att få ner snön från garagetaket?
hur tung måste snön vara egentligen?
:)

kom precis hem från gymmet iaf, H körde mig dit så gick jag hem efter. solen tittar juh faktiskt fram idag :)
sprang 5 km, gick 1 km.
sen blev det ett mage och rygg pass.

buhuu, det blir inget göteborg i helgen. :(
kanske iofs är lika bra då tågen är helt inställda, och jag hörde av en arbetskamrat att hennes sons flickvän fick vänta 18 timmar innan hon kom fram till göteborg. hon satt fast på 2 ställen på vägen dit.... men så fort denna äckelsnö är borta ska jag ta mig ett göteborgsweekend. :D och jag hoppas det är mycket snart!

såååå.... jag tänkte kö en chansning och ochg hoppas att man kommer fram till stockholm med tåg ni i helgen. fredag till söndag var det tänkt. jag måste göra NÅTT. jag känner mig insnöad här i hålan. ;)
så dricka vin på söder med mina fina vänner tycker jag låter som en idé. :)
hoppas hoppas hoppas bara att tågen går som de ska. jag hatar att åka buss. skulle väl komma mer snö till helgen?? hmm.

inatt ska jag jobba igen. har 2 nätter framför mig.
ska renskriva enhet 2 hade jag tänkt.
fick bara ett G på omvårdnadens historia... men jag är inte bitter, för den uppgiften SÖG!
nya tag.

tjo balla bacon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0