kass tjej :)

vilken chock, vilken lättnad. fick MVG på medicinska grundkursen. :) det trodde jag aldrig.
första enheten på människan socialt och kulturellt fick jag VG på... mjo jag är nöjd!
och kompliteringen på arbetsmiljö är nu klar och betygsatt! :) flyyyyyyyyt!

blire hockey ikväll? hmmm
blire jobb inatt? hmmm

har iaf precis ätit maten av receptet jag fick av arbetskamraten diana natten som var. och hon hade rätt, det var skitgott. tyckte henry med.

hmm... det har vart inbrott i kbk:s klubbstuga igen... och det var inbrott mån-tis natten... då undrar jag om det har något samband med grabbarna som ville komma in på misteln den natten? nått fel var det ju på dem, och om det stämmde det sköterskan sa inatt var att de hade skitit i att betala taxinotan till e-tuna... hmmm?????

* GRATTIS LINDHA PÅ DIN 25-ÅRS DAG *

kram kram!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Tack bästis!!!!:)

2010-02-06 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0