fredag!

sitter här på jobbet och pluggar. människan socialt och kulturellt. blir mycket blaj blaj men det är sånna här kurser jag gillar. att man får skriva med sina egna ord och egna erfarenheter.
*hur har de olika formerna av kultur påverkat dig i ditt liv?
*hur är kulturen på min arbetsplats?

har iaf precis skickat in studieenhet 1 till min lärare :) hoppas hon blir nöjd!

jahapp då var det fredag igen. troligtvis ska jag jobba natten... får se.
annars blir det gymmet och matlagning. ska jag inte jobba vill jag hitta på nå.
kolla på solsidan med vännerna kanske? jajajajajja :D

på lördag blire MYS! då ska vi in en hel hög av bästa vänner och äta middag. :) troligtvis blire GRAPPA! får se om vi får nått bord. vi är nämligen sisådär 8-10 st. måste göra nått skoj nu när uppsala trippen blev inställt :(
vi ska fira att jossan är så himla duktig på sitt nya jobb och att tjejerna har fått lägenhet som jag tänker våldsgästa typ jämt! ;)

sen så sitter det en liten fin lapp på våran anslagstava på jobbet med.... kan detta vara min chans? är det min tur nu? kan det va så? vavavavavvavavavava? jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill. :) fan jag gör vad som helst! :P
håll alla tummar och tår ni har. :)

ha det bästis! <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kungsör - Köping hemma ikväll!!!! :)

2010-02-05 @ 07:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0