fredag

tjolahopp det är fredag!
efter att ha jobbat 6 nätter på en vecka är jag rätt lycklig över att få vara ledig fredag lördag och söndag! :)
och vilken helg jag ska ha.
STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM. gode gud i himlen gör så att tågen går.
matilda vill träffa gulliga josefine och malin. och min reskompis cecilia såklart!

ikväll är det kalas för svärfar! :)

när jag snart slutar här på jobbet ska jag hem till mamma och sussa. det ska komma en rörmokare hem till oss och då vill jag inte vara själv hemma och ligga o sova.
men nice, äntligen börjar vi projekt badrum. nytt och fräsht.
det dryga i denna fråga är ju att man måste våldsgästa någon för att få ta sig en dusch. :) haha.

när det gäller skolan så kan jag med gott samvete vara ledig hela helgen. denna vecka har jag nämligen gjort klart 3 enheter. 1 är inskickad och två ligger och väntar på att bli datorskrivna. men inget sökande efter information och inget "plugg". det gör jag nästa vecka då jag jobbar måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag! kanske blir hela kursen klar nästa vecka?! :)

ha en nice fredag min vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktiga du! Shoppa loss i storstan ;)

2010-02-26 @ 06:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0