fredag

haha... kom precis ut från näckrosen där vi efter många försök lyckades koppla in videon (från stenåldern) så den funkade... kollade på schlagerfestivalen från 93. fan vad fult mode det var. rätt jävla snygga frisyrer. kassa programledare, dåligt filmat. en tävlande gick liksom och drack vatten under sitt framträdande... vad har man liksom, 3 minuter, kan man inte hålla sig då??? :)
näää det var INTE bättre förr ;)
men å andra sidan, vad kommer ens egna barn tycka om schlagern från nu? tror dom kommer säga: vilket "hor" mode! :D hahaha. TROOOOSCHOCK! tuttchock! sexdans!

på jobbfronten då?
jag tog igår min insulindelegering :) .... personlig utveckling, javisst!

borde verkligen plugga det sista också. en enhet kvar på denna kurs. skulle juh vara toppenskönt att få det klart så man kan få helg sen. mmm JAG SKA!

idag ska vi åka in till stan o kolla runt lite. vill hitta nått nytt att ha på mig på lördag! och så ska vi köpa en present till myslindha. och vi veeet vad! ;) det får bli en..............
och inte att förglömma.. systemet!

nä ett ryck nu!
ha en trevlig fredag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0