uppe med tuppfan

vaknade på min spöktimma som vanligt. kl 03.00. JÄMT! suck.
vred på mig en halvtimma sen gav jag upp.

tääänkte att det vore nice med nybakat bröd, så japp brödet står o gottar till sig i ugenen nu. mitt friskusbröd spm tydligen cirkulerar i kungsan :) hehe.
den som tycker att det är normalt att baka bröd kl halv 4 räcker upp en hand! ;)

tisdag idag alltså....
vad göra vad göra?
förhoppningsvis gymmet med mor på e-middagen.
och tjejkväll ikväll med bruttorna.
säg åt mig vad jag ska göra...

det snöar här hemma också... minus 14 grader och snö??!!
brukar det inte bara snöa vid 0:an??? vad sker med våran stackars jord?
och eftersom det tydligen kan vara riktiga vargavintrar numera så kan det väl blir en riktig "varga" sommar också.... för varfr måste det bara vara extremt åt ena hållet...?

näeee.. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0