torsdag

hej era julgrisar!

först å främst grattar vi lillebror anton som fyller 23 idag. GRATTIS. är sjukt förväntansfull angående han sjuuukt VÄLPLANERADE kalas på lördag ;) hahahaha, ni hörde ironin i det hela hoppas jag.
- aaah får väl köpa en jävla tårtjävel då. ;)

ikväll ska jag hem till sandra och ante som har "hej då" kväll med glögg och pepparkakor.
dom ska åka till thailand imorron dom J*vlarna.... är inte ett dugg avis, nej nej ;) hihi.
kommer iaf sakna den där sääääändra <3
låt 2 veckor gå fort för mig, och långsamt för dig! :D

ÅÅÅH vad jobbigt, jag jobbar inatt... hahhaaa..... såååå synd om mig att behöva jobba enbart en torsdag på 8 dagar.... stackars stackars mig.... känner mig så sliten. NOOOOOOOOOOOOOT! :D lalalalala.

nehepp nu tänkte jag börja med maten iaf... köpte varmrökt lax när jag var o handlade... :D MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!
kanske det godaste jag vet.... och 150:- för en liten bit är juh så billigt.. ;) eller? men ibalnd så....

puss hej!


Kommentarer
Postat av: Säääändra

Sääääändra kommer sakna määäätilda också...SJUKT mycket! <3 Gullidu!

2010-12-02 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0