torsdag

jiiihuuuu jag har sovit 7 timmar :)
jag känner mig pigg klockan 7 på morgonen, det var INTE igår.

just nu sitter jag med mina nya värmespolar i håret. måste juh få in snittsen...
har tagit ur några och det blir verkligen ett "hollywood" svall. :) så nu slipper man sitta med den där j*vla locktången.... värmespolar is the new shit! ;)

dock kanske liiiite onödigt dock att fixa med detta nu då jag ska till gymmet klockan halv 9. :) haha.

dagen ser just nu lite oviss ut.
ska vännen få komma hem idag från v-ås sjukhus eller blir hon kvar tills imorron?
blir hon kvar åker gänget till v-ås idag för nyårsshopping (ja det finns) lunchning och sjukhusbesök.
får hon åka hem blir det en dag lååååångt ut på landet!

nje nu ska jag byta om.
träna sig lite ;)

puss puss
ha en härlig torsdag.

btw: massagen och framförallt healingen igår var GRYM.
HUUUUUUUUUUUUR kan hon sätta allt? helt stört. önskar att jag också hade magiska krafter ;)
bokade iaf en ny massagetid/helingstid i början på feb. :) :)

___________________________________________________________________

ok don't mind mitt osminkade tryne..... men håret blev juh nice :)




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Me like :)

2010-12-30 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0