tisdag

hejsan.

vaknade kl halv 5 imorse så sen dess har jag vart i farten...
tog mig 1 timmas promenix och var hemma vid 07.00... duscha... sen in för att storhandla mat.
tog systemet som ändå låg bredvid, så nu har jag bubbel, vin och öl till julhelgens alla dagar :)

tog mig en svängom på tuna park, men hittade typ inget roligt där så jag åkte in till city också... DÄÄÄR fanns det roliga saker.... hihi... julklappar? skulle INTE tro det. ;) matilda hult tackar tomten....

så nu har jag typ precis kommit hem och packat upp allt och maten står i ugnen. blev så toksugen på hemmagjord pesto, röd pesto... MMMMM
pinjenötter, vitlök, olja, soltorkade tomater och basilika..... spläääsch på laxen...... ser gött ut. :)

efter maten MÅSTE jag sova iaf 1-2 timmar, för det är dags för jobbnatt 1 av 3 idag.
och ikväll blir det tjejkväll... :)

matilda är kluven.
kan någon berätta för matilda att livet är knasigt ibland.
kan någon säga vad som komma skall, så matilda slipper må dåligt?

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0