söndag

asså det märks att man inte mått så bra den senaste tiden....
denna helg har jag nog mest sovit bort... sov som en stock hela fredag till lördag natten.... och ville egentligen inte kliva upp men skulle juh till v-ås. sov i bilen hem, och gick in och la mig i soffan på en gång. sov nog 3 timmar där. somnade sen klockan 01.00 typ igår kväll och vaknade vid 11 imorse. :) hahaha.... herre gud.

har precis stekt ägg och väntar nu på att de ska svalna liiiite.
under tiden kollar jag på victoria silvstedt - my perfect life från 2008.
hon är grym. hon har juh blivit tokrik på att vara blond.
men det ni kanske INTE visste är att hon hade alla mvg på gymnasiet och är toksmart!

hihi på tal om toksmart ;) (hahaha)
jag har blivit inbjuden på examens"fest" på tisdag :)
gick juh på distans men jag får komma ändå. mycket trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0