onsdag

hmm nä jag har aldrig sagt att jag är normal, men nu är iaf klockan 8 på morgonen och muffinsarna är klara.   :)
av dom godsakerna ska jag göra härliga cupcakes med hudra olika färger och grejjer på sen till kommande kalas. kan man inte sova så kan man inte, och ibland finns energin till att göra nått effektivt trots sömnbristen.. jag ser det som effektiv vila ;) haha.
hmm jaja... det luktar juh gott som tusan här hemma nu iaf och formarna jag köpte på Village passade juh jätte bra. :) vilken barnunge jag är, men eehhh.... blåa formar med ferarribilar och rosa med prinsessor :) haha.

nu ska jag snart börja fixa iordning mig.. om nån timma ska jag hämta upp emelie för att ta en tripp till v-ås för bla Ikea. :) vi får väl se vart dagen slutar... ska bli nice iaf. :D

-17 grader.... skönt? skjut mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0