onsdag

här ligger jag på min spikmatta och inväntar john blund. :)
vilken underbar uppfinning.... låter kanske konstigt att "smärta" "spikar" "öm rygg" kan få en att slappna av, men det är oftast på denna jag somnar :)

idag är det full fart ( I LIKE )
*när jag vaknar ska jag hämta upp julia för att fixa alla grejjer till nyår.
*ringa min fina vän som ligger på v-ås sjukhus och är nyopererad. ska dit och hälsa på imorron <3
*sen klockan 16 har jag en massage/healing tid :D :D :D på mervila. 45 underbara minuter.
*in till the city för att "kanske hinna" äta med bruttorna som shoppar loss. :P
*träna med MÅNGA av mina flickor idag. ryktas om att cicci o mimmi tänker testa attacken ikväll.

ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0