onsdag

todelooo

nyss hemkommen från våran examen tillställning....

(haha asså homer simpsom.....) förlåt vart var jag.....

det var väl trevligt, en massa ansikten jag aldrig sett. det blev diplomutdelning, betygutdelning och broschutdelning.
ett stycke skinkmacka och kaffe. :) mmmm
har även druckit årets första julmust...
sen så kommer vi bli c-kändisar snart då vi kommer med i tidningen ;) hahaha.... jag som inte ens tycker om att vara med på kort, MOAHAAAA, eller hur var det. mitt förslag var att jag kunde lägga mig i den främre radens knän ;)


inatt är det jobb som står på schemat.
det är järngänget inatt. julia, maria och jag. :D
maria ska fixa matmys.... lajlajlaj....

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0