onsdag

blandade känskor...
man kan tydligen inte alltid lita på dom man önskar man kunde berätta allt för (?)
eller vart gick det fel... är det jag som vart otydlig?

kom iaf nyss in från en powerwalk med min bästa I-podvän. :) han förstår mig. han ger mig nya tankar. han får mig att se saker och inse saker. :D all heder åt honom.  vaaaad skulle man göra utan musik?

jahapp jahapp dags att börja tänka på refrengen. jobbnatt 2 av 3.
vill bara att det ska bli helg, för på lördag kommer SANDRA hem... tänk så man kan sakna nån!
då blir vi en samlad trupp igen. järngänget. 

idag är elin och fixar juldagsbiljetter på harrys också :)
för 240 spänn ska det fan vara bra.
och fredda, om du läser detta sååååå kommer vi på förfest. :D viiiiissstttt? sjukt bra idé.

hej daaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0