lördag

hej hej!

nu är sandra o ante i thailand.... dom är i solen. i värmen. ÅÅÅH. matilda är baota avis.
MEEEEEN...
idag är det en bra dag. :) lillabror väckte mig imorse för att få med mig till tuna park. han skulle juh få ett par nya löpardojjer i f-present så JAJA, han behövde dom nu i e-middag så det var väl bara att ställa upp.
jag borde dessutom bli personlig shoppare, för han kom hem med massa snygga grejjer som jag plockade på honom.... hihi. en mysa framför brasan tröja, en skjorta, en snyggiströja och ett par jeans. han blev fattig men får en snyggare garderob...
(hör och häpna, jag köpte INGET till mig själv) viiiiilken bra syster! all tid åt honom :)

sen hem till brors lägenhet för att äckla i sig lite tårta och fira honom lite... hamnade framför tv:n med 4 avsnitt family guy, sen kollade vi på skidskytten.... sjukt rolig sport att kolla på faktiskt. tycker om det, men vem kom på den grejjen att man ska skjuta med gevär under en skidrunda? :) hehehe.

nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på lite bra musik för att fixa till mig för kvällens julbord/fest hos julia :)
ska bli askul, det var det iaf förra året! (förutom min vurpa och SÅR på knät).... hahaha JUST JA, jag hade juh värsta blåtiran då också... fan så jag såg ut. :D
jävla erik.... smaschade mig rätt på ögat när vi spelade badminton... jag stod dessutom precis vid nätet då vi körde en dubbelmatch.... undrar varför jag föredrar sida sida istället för fram och bak ;) hehehe....


nej ha en trevlig lördag!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0