julen är över....

nu är glada julen slut slut slut... :) jag överlevde.
hade faaaaktiskt en helt ok fredag trots allt. men det är skönt att veta att det är 1 år till nästa gång. :)

juldagen var riktigt bra.
förfest hos fredda i e-tuna med utgång på harrys. kanonskoj! toooknöjd. :)
var hemma kl halv 5...
har kebabångest...

idag kan jag även konstatera att jag nu sovit, ja vad blir det.... 9 timmar på 3 dygn. jag mår så bra! NOT!
kroppen skriker soooooov, huvudet vägrar. hmm.... äre bra att dricka 1 flarra vin med hjärtklappning?
nääää.... jag behöver verkligen sova. mår inge bra!

DOCK inte ett endaste dugg bakis. jag mår som en prins på den fronten.... skulle kunna tänka mig att åka och mellandagsrea shoppa.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0