fredag

hejhej!
efter en sjukt lugn natt fick man äntligen åka hem o sova.
älkar att jobba natt på vintern, man behöver inte känna någon som helst stress för att man måste upp. det är kallt och mörkt och tråkigt!... sömnbristen kan jag ta sommartid ;)

så vad sker idag?

klockan halv 4 ska mamma och jag gymma iaf. :)
men äckelpäckel sen då? jag kan inte göra ingenting asså... tanken av en hemmakväll utan sällskap och mål får mig att kräkas lite i munnen asså... jag är så understimulerad och uttråkad i kungsör på vintern... ska det vara såhär jämt? allvarligt! jag är en stadstjej... har alltid vart det i sinnet. vad gör man åt saken? :/

usch nu är jag sådär neggo igen, jag säger förlåt. som vanligt! :P
men mina tankar som snurrar i huvudet är inte roliga att tas med... fan!

tänk om man ändå fick följa med sandra o ante till thailandet ;) tror ni dom vill ha med mig på deras bröllopsresa? :P
sandra o jag smyger ut när ante somnat efter sin pizza ;) hahaha... naaaaw!

jaja, ska försöka sluta vara en bitterfitta och byta om för ett svättpass.
såååååå typiskt svenskt att träna bort sina problem... TA TAG I DET ISTÄLLET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0