torsdag

okej... i min walk in closet finns det en lucka upp till vinden... henry var tydligen upp där igår.... hur kan jag veta det då? jooooooo! jag packade min träningsväska precis och skulle ta fram ett par rena strumpor. jag ligger där?
ETT GETINGBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EJ OK. hahahahaha.

inväntar iaf just nu att klockan ska bli bodystep dags :) elin och jag.
ska bli skönt att svänga sina lurviga! sen kuuuta hem (eller köra) för att bege sig snabbt som tusan till jobbet. sista jobbnatten innan en leeedig helg. fredag, lördag OCH söndag :)
blir nog en utgång på lördag! eller nog, det BLIR en utgång. hos julia. läääääängtar! är det fint väder kan vi ha gårdsfest... och om det är skitväder han hon en lägenhet som rymmer 100000000 personer. yeah!

inte för att skryta... men jag har SOVIT. länge. somnade kl 08 och vaknade 15.30.
det var inte igår jag sov så länge.

nje nu ska jag dricka upp lokan och fixa lite.

ha en skön kväll.
love!

Kommentarer
Postat av: Carl-Johan

Kul att du skrev "jag ligger där?"... tror du menade "vad ligger där?".



Fast det blev ju roligare på det här viset :)

2010-08-07 @ 05:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0