torsdag

blä blä blä för min kropp just nu.
men jag fortsätter att kurera mig, hoppade iaf träningen ikväll.

mimmi och jag har haft en dag på tuna park idag. (och busen)
det bleb en hel hög med saker, HÖSTsaker... men jag är toknöjd, hittade en massa smått o gott.
så lustigt med mig, så fort det handlar om en ny årstid så förändras jag vad jag gillar... nyss var det sjömanstema det ända jag letade efter, så blev det höst och det ända jag vill ha och letar efter är typ svart, skinn, rock, och nitar! hahhaa.... mina nya jeans är iaf TOKsnygga och kommer passa sååååå bra till mina snygga nya boots som jag köpte sist. yeah!

nu på kvällen har vi setat en sväng hos mimmi. det var jossan, malin, mimmi o jag.
drack te... bläää.... bara för att jag har ont i halsen. usch usch.....

och nu är jag åter hemma.... buuu jag förstörde min GI mån-fre diet. bara för att det är såååååå himla synd om mig för att jag inte mår tipp topp var jag tvuuuungen att ta mig en macka.... MEEN det var första mackan på 2 veckor ;) men brödet jag handlade idag såg så neeedrans lockande ut! typiskt! ;)

läääängtar till lördag!
puss puss love love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0