torsdag

det var en lååång natt på jobbet.... men det hände en rolig sak.... haha. man kan säga att jag fan är BÄST på mitt jobb.... min arbetskamrat stod där med hakan nere på golvet! chockad och imponerad. ;) synd att man har tystnadsplikt... eller ja "synd" kanske var fel ord men ni förstår vad jag menar.. jag är iaf bäst!

mötet idag på skolan gick bra. trött som ett as då jag bara fick sova 4 timmar, men men.
vi la upp en liten plan. jag har inte mycket kvar nu. nästa torsdag ska jag dit för att köra metod.. ja ni vet.. träna på att göra saker i praktiken.
efter den sociala omsorgen som jag håller på med nu där jag bara har 2 uppgifter kvar... när jag är klar med den har jag 1 ynka kurs kvar på 100 p. sen är jag KLAR!
som sagt... jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv... min lärare och jag satt och räknade hur många månader det har tagit för mig att bli klar med en annars 1,5 års utbildning... om jag kör på och blir klar med den sista 100p kursen i slutet av sep så har det tagit mig 8 månader. :D såååå 8 månader istället för 18 månader.... är inte det värt en guldstjärna? plugga detta på distans och bestämma allt själv har passat mig perfekt.



hihi, lindha baby och jag kom juh på här om dan att då måste jag ha en examensfest :D
sånt trams säger man juh inte nej till?!


jahapp....
här sitter jag och är sjukt sugen på mimmis goda kaffe... men hon är inte hemma. :(
typiskt. slurrrrrp. ;)
vad ska jag hitta på? har juh många timmar på mig innan jag ska in till e-tuna och träna bodystep.
är det inställt idag med som förra veckan måste jag döda nån ;) är sjukt sugen på en konditionspass. :)
och idag ska jag INTE glömma att ta med mig en liten handduk.... det rinnnnnner! :) varmt, svätt, puuh! :)

puss puss hjärtegull.
lavvar mina vänner... jag saknar er alla. <3

Kommentarer
Postat av: Mommy

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-04-07 @ 20:04:08
URL: http://mommy.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0