tisdag

oj detta har vart en lång dag.. men en bra dag såklart! :)
jag har haft kalas för familjen idag. vi var väl sisådär 10 st. så nu har vi fikat och ätit tårta till förbannelse.
och så har jag fått en massa presenter också.
fick en ny dator, träningsskor för i första hand bodypumpen, sängkläder, skönhetssaker osv. väldigt nöjd och lycklig! ...

efter kalaset åkte vi ut med båten för att fiska lite... en skön kväll på sjön. helt stilla och lugnt! dock fick jag bara upp en liten aborre så den var jag tvungen att kasta tillbaka... men det gjorde inget för det är juh rena terapin att vara ute på vattnet.

ja så var det med det.... hoppas ni också haft en bra dag!
hoppas ni kan sova för det kommer inte jag kunna.... :/

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0