tisdag

snaaaart så snart ska jag äntligen få åka till min frisör :) äntligen äntligen äntligen.
ska bli så skönt och bli lite höstfräsch i håret! älskar den känslan av att vara nyfixad i skallen. :) :) :)
kanske får ni ett kort på resultatet!

gårdagens partyplaner gick asbra!
tror detta kommer bli kanon. lite som måste fixas bara. elle det är mycket som måste fixas... skönt att vi då är 3 stycken :)
vi gjorde gästlistan. vi måste fixa ett bankkonto. en lokal. ett liveband. det är all mat... bla bla bla och en del mer... :) meeeen det kommer bli nice.... men jag säger inget mer..... ni ska tas med storm sen! ;)

jobbar 3 nätter nu igen... sen är det helg! :)
och jag lääängtar till fredag. papas tapas med pappa och eva för att fira min 25 års dag plus att far ända in i baljan även fyllde den 25 aug! TAPAS PAPAS I ESKILSTUNA är sååååååååååå gott! nam nam nam!

nej mat!
en tonfiskburk kanske? ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0