tänk...

senaste dagarna har jag drömt att få åka utomlands. till ett paradis där solen skiner hela dagarna och där nätterna är varma.
jag vill ligga på en solstol och se hur mina fräknar kommer fram mer och mer på nosen. jag vill bli brun som en pepparkaka med bara en "vit bikini" på mig, om ni färstår vad jag menar!
jag vill äta hotellfrukost bestående av alla tropiska frukter som finns varje morgon..
jag vill dricka 1 iskall öl på balkongen innan man gör sig iordning för att gå ut och äta en härlig middag med en solnedgång som bakgrund.
jag vill strosa omkring på gatorna om kvällarna för att möjligtvis hitta nått fint att köpa, eller stanna till på någon mysig pub där man kan skåla tillsammans....
jag vill få solblekt hår.
jag vill bada i stora vågor.
jag vill spela strandtennis.
jag vill åka på spännade utflykter.
jag vill jag vill jag vill. ;)


Kommentarer
Postat av: Lindha

Snart ett år sen vi var på vårt livs resa...

2010-08-11 @ 22:39:03
Postat av: matilda

ja fan vad tiden går... ska vi igen? :D vill vill vill............. <3

2010-08-12 @ 01:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0