söndag

okej jag tänkte först att jag fortsätta berätta om min resa men jag har glömt mina anteckningar! såååå en annan dag! :)

vaknade klockan 05.00 imorse. nu är man hemma igen och kan inte sova... varföööör? min säng är juh typ den skönaste som finns....
aja... kunde gå och sova en sväng igen klockan 8 men då vaknar man med ett ryck av grannens motorsåg. ibland är grannar mycket bra att ha och ibland vill jag helst bara skrika på dom ;) hahhaa....

idag har henke och jag vart tillsammans i 5 år.
detta firades genom att äta på akropolis i e-tuna. beställde såklart toastskagen till förrätt.... gah franska löksoppan lockade en del också... men jag älskar skagenröra! :) till varmrätt tog jag fasanfilé med apelsinsås.... var lite nervös men det var faktiskt skitgott! :D så nu har man testat det också... 2 öl till de ;)

var till tuna park innan.... blev ett par höstboots :) älskar dom. precis sånna jag letat efter och drömt om. och nu är dom mina :D såååå ett par skor till i skogarderoben ;) tsss.
blev en skjorta också. :) och sen har jag gått och pekat på vad jag önskar mig ;) hihi! på onsdag fyller man alltså 5 år kvar till 30. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!

btw: varrt är solen, värmen och sommaren?

sov gott era lyckostar ;) jag är på jobbet!
fallerallalaaaaaa :)

Kommentarer
Postat av: Didrikmette

Really enjoy your website. Thank You.

2012-08-17 @ 06:36:32
URL: http://didrikmette.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0