söndag

tjolahoppsan!

gårdagen var klockren. såååååå kul...
låter kanske nördigt för dom som bor i en storstad, men för oss småstadsbor är sånna här tillställningar erxtremt roliga. när alla som bor i kungsör, unga som gamla sammlas för att festa tillsammmans. :)
gårdsfesten innan hos julia var asrolig, sen blev det taxi ner til ekudden för att dansa och mingla! jiihoo!
tack tack tack allihopa.... MEEEEEEN nu är min fråga: vart faaan tog alla vägen efter, jag kom till efterfesten och ingen var där.... som sagt jag kom juh aldrig så långt förra året ;) såååååå jag trodde det var gjutet i år, men tydligen inte :P hahahaha..... sååååvart var du sandra, mimmi, malin, elin, karin, jossan, lindha???? :D
yeah yeah, jag stannade 1 timma kanske.... dansade lite..... och knallade hem i regnet!

skönt idag också, är inte ett dugg bakis.... så nu har jag fixat mig lite och ska snart iväg och äta grillat, ryktades om oxfilé!? :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Meeen hahaa. Hur full var du egentligen? Jag sa ju hej då och kramade dig innan jag gick hem ;. Puss söt!

2010-08-29 @ 17:55:40
Postat av: Malin

Haha var jag tog vägen berättar jag sen :) vart var efterfesten?

2010-08-29 @ 18:48:59
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0