söndag

kom precis hem. grillad lax blev det.

henry och jag körde like "3 kamp" innan...
*pilkastning
*luftgevär
*krocket

kan nog säga att det blev en delad 1:a plats för båda.... :)

okej. ONE MORE NIGHT 2 GO... jobbhelgen är snaaart slut! hejjahejja. jag har bytt med B denna natt också... så det är julia och jag in da house ;) mer kräckfilm kanske? usssch... jag var sååå rädd. vågade juh knappt gå på toa själv efter. hahahaha.... inte så smart att skrämma upp sig själv när det är mörkt och man ska gå ensam genom långa korridorer ;) hahhaa...
hostel 2 var filmen vi såg... ingen film att rekommendera om man snart ska ut och backpacka ;) hahaha.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0