onsdag

okej, jag blir lite nervös. jag har ont i halsen, eller inte ont men nått fel är det juh! kan inte riktigt förklara! jag vill inte bli sjuk. jag orkar inte bli sjuk. jag hinner inte bli sjuk. jag har inte tid att bli sjuk.
har iaf proppat mig själv full med sånt trams som ska förhindra att bli sjuk... nu inväntar jag bara mina halstabletter från apoteket som kommer med H kl 16.

hihi fick ett mess från mimmi för ett tag sen. hon frågade om jag ville följa med till tonfisk parken (tuna park) imorron för att leta efter något nytt till lördag! svaret hon fick var: "dum fråga, Ok". hahaha..... jag är en shoppohollick. typ. ;)
nej men jag vet iaf vad jag ska leta efter imorron. jag har en plan hur jag ska se ut i höst! :D

asså jag längtar så mycket till måndag så jag spricker. ska till frisören då. världens bästa evelin. JAG HATAR MITT HÅR just nu. jag spyr på mig själv bara av att kolla mig i spegeln. det går liksom inte ens att försöka göra mig snygg i håret. superbläää. Måndag Måndag Måndag! då blir jag höstfräsch i skallen! :)

ikväll äre sen träning. ett stenhårt svättpass i bodyattack! jiihoo! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0