måndag!

kom precis hem från farbror doktorn. ZZzzzZZ.... jaja.
blaj blaj! ;)
inget ni behöver bry er om.... men det är juh inte min favoritsysselsättning direkt. men nu är det gjort!


nu kan jag inte heller skylla på min jetleg. och min mage mår MYCKET bättre. så idag, måndag... börjar träningen tillsammans med mina vänner i e-tuna igen + gymmet o kungsör.
det blir podypump, bodystep och bodyattack denna vecka, minst. vill ställa mig på mitt kära löpband också... :)

imorron blir det kalas för mig här hemma också. för familjen.
för på onsdag fyller jag 25.
sååååå efter pumpen ikväll blir det till att börja med marängbotten till tårtan. hemmagjort ska det va! :D


nehepp.... dags att plocka och fixa och dona för imorron så det ser skinande rent ut här hemma. :D
kalasdags!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0