måndag

jahapp då börjar alla mina vänner jobba igen. bara jag som är ledig hela dagarna eftersom jag bara jobbar natt!
det är världens skitväder här just nu... det spöööööregnar och det mullrar och blixtrar! är så extremt trött på detta väder. jag vill ha sol. jag vill ha varma nätter då man inte ens behöver tänka på att ta med sig en extra tröja....

ska snart iväg och träna. idag är det bodypump.
sen snabbt hem för att åka till jobbet. har världens tråkigaste jobbvecka framflr mig. måndag, onsdag, fredag, lördag och söndag! aja... jag gör inte av med några pengar sånna här veckor så det har juh nått positivt i sig! hahaha.....

jag är sååå sjukt sugen på naturgodis..... MÅSTE HA! haha. aom aom! fan kommer nog inte hinna köpa det innan jobbet... huuuuur ska jag klara av detta!? ;)

 

puss


Kommentarer
Postat av: mimmi

nääänääänäää ALLA jobbar inte ;)

2010-08-09 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0