lördag

efter träningen igår hade vi en liten grillfest här hemma. mimmi och jocke och bäbis var över och lite senare kom linus också... väldigt mysigt. och vi satt ute hela kvällen tills bäbis inte tyckte att det var skoj längre ;) hahaha.
drack en massa öl och 2 glas rödtjut och trodde att man skulle sova som en stock... har sovit 3 timmar... jag blir så sur. är helt slut men det GÅÅÅR inte att slappna av.. har fan vart som en propeller i sängen. ingen ro i kroppen i huvud taget! jaja..... nu ska jag iaf ladda om inför kvällens aktiviteter!

ikväll blir det en påhälsning på harrys. det är en förhelg innan Å-festen nästa helg.
ska hem till julia innan... :) tror det kommer bli askul.

nu ska jag hem till sandra för att kolla på hur deras hus blir. de målar om. :) och så ska jag lämna klänningen som jag tycker att hon ska ha på sig ikväll. hett! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0