lördag

sandra och jag slog klackarna i taket i västerås igår... hihi, jag hade askul.
vi blev aningens skeptiska i början bara, för när vi kom dit var det typ vi och 15 till inne på bmb. hmmm hmmm så beställde ett glad rödtjut var och gick ut och satte oss. där träffade vi 2 assköna personer. :)

sen fylldes krogen upp av massa folk och det dansades och tog i :)

måste säga att det är underskattat att gå ut på krogen med 1 nära vän. vi hade juh askul och man kommer varandra mycket nära.. liksom fyllesnack mellan 2 personer en hel natt. kvalitetstid!!! tack sandra!




jahapp då ska man börja ställa om sig. denna helg blir det nämligen en 2 dagars... :)
ikväll ska vi till e-tuna med förfest där och allt. ska blir riktigt skoj!
sen ska vi hälsa på Harry. (läs: Harrys) raj raj!
men som sagt.... då måste jag börja tagga nu, är riiiiktigt seg just nu då jag kom hem kl 5 imorse.


puss puss
love love!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv matildis!! Det måste vi definitivt göra om :) <3

2010-08-21 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0