lördag

som jag önskar att jag var ledig ikväll. det är superskönt ute. en riktig utesittar vinpimplings kväll. men inget att göra något åt. jag var ändå inte så sugen på att dricka vin med mina vänner. nej nej! ;)
men näääästa helg. dååååå ska vi hitta på nått har vi sagt. vad som helst bara det inkluderar en flarra vin. förslagen är kräftskiva/västerås/jossan hemmafest/e-tuna.... förslagen är många! raj raj!

har hunnit med att vara på en hemma match med kbk. den slutade 6-4 med en vinst till kungsör. :)
men vad var det för jÄVLA idiotlag de mötte? hahaha herre min skapare. det finns fan folk till allt. 3 utvisningar tex... bra det kommer se ut för dom nästa match när fan laget inte får spela. dom var helt jävla dumma i huvudet. det flödade "trevliga" ord lite här och där. lite hot. lite nära på slagsmål tillfällen osv :P MOGET GRABBAR!

kom precis hem från stugan i skillinge. rökt aborre :)
en snabbis ut med båten också för att kolla på när gubbarna badade också...
ååh en skön dag vid vattnet kan man säga..

nu ska jag snart skjutsa karln till kvällens festligheter innan jagdrar mig iväg till jobbet.
min ljusa punkt blir "hemkörningen" :) grekisk rulle :) :) mumma. man måste juh få lyxa till det på jobbet ibland, och speciellt när det är sådär syyynd om oss.

 

ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0