later..

ojojoj nu vet jag varför passet heter bodyattack. FYYY I SATAN vilket svettpass. galet intensivt. typ som aerobics fast med snabbare rörelser. som sagt, en attack mot kroppen. jag hade en lila tröja, den var mörklila efter. ;)

blev ett dubbelpass idag. 1 timma pump och 1 timma attack.
och eftersom jag legat på latsidan i 2 veckor pga Usa kommer jag förmodligen ha stööört on i kroppen imorron.

nu håller jag på att baka en tårtbotten.
vi blir typ 13 st imorron så den är stooor. har gjort klart den ljuvligt goda smörkrämen också... så får den gotta sig i kylen till imorron.
marängen ska stå i ugnen i 2 timmar, så jag är fast här hemma.... :P

så jag har nu en date med de danska hollywood fruarna ;)

sov gottis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0