hoppsan

det ringde på dörren här hemma, där stod det ett gäng smågrabbar... dom hade hittat mitt visa kort... opps, tänk att man är så tankspridd att jag inte kan hålla koll på mina grejjer ;)
grabben som hittat den fick såklart hittelön :D .... tur att det finns några väluppfostrade barn i denna värld. ;)

nu ska jag snart hem till julia. vi 3 festfixare ska ha vinkväll/planeringskväll och ha lite middagsmys. har sagt det förr, det karln som tar julia till sin fru kan fan skatta sig lycklig, iaf om ordspråket stämmer att man vinner hans kärlek genom mannens mage?! typ eller hur säger man.... julia är iaf en riktigt "hemmafru" och idag ska hon bjussa på lasange och sallad, ba så där :D jiiihu!

see ya bejbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0