fredag

vad skulle jag göra utan spotify? jag förstår faktiskt inte hur jag fick nånting gjort innan....
nu har jag iaf precis storstädat hemmet. så skööönt.. trots att jag mår som en kratta så kan bra musik få en att vilja ta tag i saker och må bra! :)

jag har iaf bestämmt mig för att skita i träningen idag med... är lite rädd att jag inte kommer orka jobba inatt annars... usch det kommer bli jobbigt.. och det blir alltid värre på kvällarna. :( buuuhuuu, det är SÅÅÅ synd om mig! hhaaa. men men... jag får ta med mig alla "bli frisk" saker så kanske det ska gå vägen... :D

näääe usch, nu ska jag krypa under "bäbis" filten i soffan och äta 75% choklad och mysa för mig själv!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0