fredag morron :)

kom precis hem från jobbet.. nu är jag ledig 4 nätter :) ingen är lyckligare än jag..

blev inget skrivet igår. det var en hektisk dag, trot eller ej.
jag hade jobbat min extra natt så jag vaknade kl 13 (läs: droooog upp mig ur sängen) för att åka till skolan för att ha metod med min fröken.. som gick riktigt bra. jag fick ta prover, sätta kateter, prata om syrgas, ta blodtryck på hela sfi osv... en öppen mottagning kan man säga ;) ... det och lite annat smått o gott.

efter det åkte jag direkt till blomsteraffärn för att köpa den finaste blomman jag kunde hitta åt min nyopererade vän...
där satt vi o snackade ett tag innan även sandra och elin kom och gästade oss. stackars kära vän... bortskämd blev hon med blommor och ben & jerry. :)

sen stresssssa hem för att packa träningsväskan för att åka till tuna. bodystep. :) askuuul.
sen hem för att skynda sig att laga mat till jobbet. lax i ugn m görnfoder ;) GI hela veckan... känns sjukt bra! eller så brukar jag äta i vanliga fall (TYP) det är bara mina kära smörgåsar jag tagit bort, och jag saknar dom :)
har läst genom Julias GI bok inatt. spännande levnadssätt ändå... mycket lull lull med dock som är helt knas att förstå.. men men.. aaah som sagt så mycket som jag tränar MÅSTE jag juh äta kolhydrater... men.... eeeh skit samma... kul är det iaf....

idag är det alltså fredag! :) <3
det blir till att sova, äta, bodypumpa..... sen finns det ett litet frågetecken... :) hoppas gör jag.... blaj blaj.

nääää nu är Matil trött. sova sova säng säng.
puss puss och ha en FANTASTISK fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0