fredag den 13....

oturs dagen... vi får väl se...

det är varmt. jag har inte sovit. jag känner mig inte som mig själv.
nää idag är det ingen bra dag att leva i matildas kropp och behöva ha hennes hjärna. :P
vet inte hur jag ska förklara det... men... jag mår inte så bra, psykiskt. typ.

ska snart in till e-tuna för ett träningspass med sandra och elin så det ska bli skönt. rensa hjärnan.
och eftersom det är å-festen därinne och vi har tidig träning så ska vi stanna och äta någonstans efter så det ser jag fram emot. :)
packar med allt jag behöver till jobbet på en gång såååå hinner jag. väl? ;)
nu börjar mördarhelgen.... fredag, lördag och söndag. 30 timmars nattjobb. wiiiihooooo. ;)

haha....
förlåt för det extremt positiva inlägget :P

puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0