torsdag

hmm KUL dag. KUL jävla dag. det är verkligen skit skit väder. det är mulet, dimmigt ,regningt, snöigt, ja allt man INTE vill ha. så nej jag åkte inte ens till backen idag. jag har läst ut min bok och skrivit klart enhet 5 istället. jag är så flink :) funderar om jag ska börja på en ny enhet eller om jag ska ta "semester" tills efter helgen... jag kan inte bestäääämmmaaaa mig!
okej det känns lite bättre när jag får höra att det är sugväder hemma i västmanland också. då man inte sitter här i pissväder och så har alla hemma strålande sol. ;) nej jag är inte bitter. jag unnar er strålande sol. hahahha. yea yea! vad är en bal på slottet.
skulle fan kunna åka hem nu istället för på lördag morgon... jag har fått nog av vinterskitväder.
positiiiiiva tankar.
lalalala.... sitter ifa och läser Helge. så tråkigt kul. det är så sämst att man inte kan sluta skratta. hahhaaa....
precis min extremt taskiga humor :D hahaha. MOAHAHAHA.

det var en gång en älg som stod och tvättade sig och då kom det en annan älg och sa:
-varför tvättar du dig?
då sa den andra älgen:
-jag måste bli ren, det är ju älgjakt nu!

hahahahaha..... så tråkigt så att det blir askul... precis min humor!

nu blir det fettofika.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ville bara säga att jag har varit ute och gått på eftermiddagen i strålande solsken och fick med jämna mellanrum känna doften av grillat i den jumna vårkvällen :) Så under halva dagen så har vädret varit ljuvligt i västmanland :) Kul va?! Hehe vad snäll jag är! Bara för att jag vill att du ska komma hem NU! :) Puss gull!!!

2010-04-01 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0