torsdag

ÅÅÅH typiskt typiskt typiskt.
för en tid sen såg jag att de sökte personal till sos alarm i eskilstuna. så jag sökte det och hoppades med alla tummar jag hade. men dom sa nej.
och vad sker.... NU vill de ha in mig på en intervju... nu har jag juh fått ett jobb.
ena dagen ber man om att få ett jobb - andra dagen vill alla ha en ;) hahaha.
hade juh vart grymt och jobba på SOS alarm faktiskt. men men... :D vad är en bal på slottet!?

idag har jag, elin och sandra vart in till eskilstuna på ett återigen svettigt pass. idag stod bodystep på schemat! ååh det var jätte jätte jätte kul. vad ska man nu välja på torsdagarna? bodystep eller afrikanska dansen? eller ska man orka med både och? eller köra varannan gång? hmm. hmm.

nu sitter jag iaf på jobbet igen och det går jättebra här.
haha ända sedan jag vaknade har jag haft låten: ONE MORE NIGHT!!!!... i skallen.
5 natten av 5.
tjohoooo, sen är det helg med fotbollspremiär, marknad och fest! sooooom jag har längtat!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0